zondag 23 januari 2011

eindelijk af

Zo eindelijk zijn ze dan af  de sokken voor manlief.
Ik heb tussen door wel genoeg andere dingen gedaan want dit waren voor mij de zg naamde meeneem sokken thuis breide ik aan andere dingen. OOk mijn eigen te breien
vest maar weer uit de kast gepakt heb er nu wel weer zin in.                                
      Verder vandaag en offday gister avond hadden we ons feestavondje van de kegelclub  het was bere gezellig maar ook erg rumoerig (daar kan ik dus erg slecht tegen) En lag dus ook behoorlijk laat in mijn bed en kon dus ook niet slapen nu is dit voor mij zowie zo al eeen probleem..                                                                    
   Dus als iemand tips heeft graag.                                                                               
 


4 opmerkingen:

Hetty zei

Mooie sokken Elly,de kleur ook .
Groetjes Hetty.

marion anderson zei

wauw wat een mooie sokken en zo fijntjes gebreid, niet slapen ? ken het probleem , een lekker rood portje nemen voordat je naar bed gaat, en lekker rustig worden eerst, niet met een vol hoofd naar bed, liefs marion

Johanna zei

Mooie fijne sokken, dat is lekker breien maar ook dragen. Wat slapen betreft lees ik altijd eerst een half uurtje en mocht het dan nog niet lukken dan ga ik mediteren. Op mijn rug liggen en dan voortdurend aan 1 ding denken dat je mooi vindt en dan vast houden, concentreren op dat ene ding, zodat je gedachten niet alle kanten opvliegen.

Marlies zei

Hallo
Ohh die socken sind ja sehr schön. Gefallen mir super so . auch weil sie mal kein Muster habe. So dass nur die schönen farben wirken.
Ganz liebe Grüsse marlies