donderdag 30 september 2010

schoenen kopen

hallo beste lezers.

Zaterdag krijgen we weer een moeilijk punt ter verwerken.
Ik heb nieuwe schoenen nodig en onder normale omstandig heden is dat normaal gesproken niet moeilijk .
Maar zo als jullie dus al wel door hebben heb ik probleem voeten .
Zo heb ik dus links maat 37 en rechts maat 40 dus altijd zoeken naar gelijke wat vaker niet lukt dan wel. en dan kan ik ook nog niet op alle schoenen lopen.
Dus duimen jullie voor me dat het deze keer lukt want het is zo langzamerhand noodzaak.
Zo nu weer snel naar mijn pan met erwtensoep.
Groetjes Elly

2 opmerkingen:

Johanna zei

Ga je dan 2 paar kopen, hoe doe je dat anders. Aan laten meten bij een podoloog? Succes ik ben erg benieuwd naar het resultaat.

Unknown zei

hallo Johanna
Ik koop inderdaad 2paar .
Want aangemeten schoen zijn voor mij niet te betalen (word niet vergoed)
Dus verdwijnt er 1 paar eerst op de zolder om dat ik het niet over mijn hart kan verkrijgen om ze direct weg te doen. want stel je voor dat je wel iemand vind die het precies andersom heeft en ook nog enigzins de zelfde smaak.
Maar na verloop van tijd dus een x aantal schoen verder verdwijnen ze toch met een kleding schoenen actie.
Groetjes Elly